Moje motto:

ZDRAVĚ ŽÍT aneb KDYŽ JE CESTA CÍLEM

 


POVÍM VÁM TO JEDNODUŠE - NEMUSÍTE HLADOVĚT, ANI DRŽET DIETY, ABYSTE HUBNULI

Kupované rostlinné nápoje obsahují více sacharidů než kravské mléko a často jsou doslazovány cukrem. Z tohoto hlediska se tedy jedná spíše o "sladkou vodu". Proto je lepší si udělat mléko buď doma, nebo opět číst složení a vybírat si ty nedoslazované.

Taky to slýcháte z úst vašich blízkých nebo méně blízkých? Štve vás to? Nechápu vás? Nebaví vás, vysvětlovat jim, že jste změnili svůj životní styl a není to pro vás žádná dieta, ale jen jiná a lepší cesta ve stravování a smýšlení o tom, jak být zdraví, fit a šťastní?

Moje cesta je moje volba - rozhodla jsem se být fit a šťastná. Bez obalu, bez okolků, bez výmluv. Rozhodla jsem se ke své facebookové skupině a instragramu založit i blog, kde mě můžete také vyhledat a najít moje recepty. Naleznete zde tedy nejen recepty, které jsem sama vytvořila, ale vše okolo zdravějšího životího stylu a všech příčin našeho...

Jaké cvičení je efektivní na zadek? Na tvarování pozadí doporučuji :
klasické dřepy, výpady, zanožování, zvedání pánve vleže na zádech, výstupy do schodů, či na vyvýšenou podložku. Počet opakování a sérií závisí na vaší fyzické zdatnosti. Vždy si můžete přidat u každého cviku i závaří, samozřejmě opět dle vaší fyzické zdatnosti. Doporučuji cvičit...

VZLETY I PÁDY aneb moje cesta od roku 2011 do současné doby

Jak jsem již psala na blogu kalorických tabulek svůj příběh / odkaz na článek je v úvodu o mě zde na blogu/, píši sem proto jen stručně - v roce 2011, po druhém těhotenství, jsem začala hubnout, kdy jsem po těhotenství nabrala přes 30 kg. Jen jídlem jsem za půl roku zhubla 30 kg, další 4 kg poté cvičením a posilováním  těla s vlastní váhou doma.  Procenta tuku v těla šla z 40 procent tuku na 15 procent.

Váhu jsem si držela až do dalšího těhotenství a pak opět nabrala  a hubla.  V posledním roce a půl mě zastavily následky autonehody a problémy s pohybovým aparátem a váha šla opět nečinností a výpadkem vyvážené stravy a stresem nahoru. V současné době jsem zhubla 20 kg tuku. Každý může mít problém i když ví, jak ho řešit a co je vhodné jíst a co ne, je to o hlavě a o tom, dodržovat určitý režim, jinak nám to tělo prostě nedovolí být fit.

Během mého zastavení ze zdravotních příčin jsem se stala certifikovaným poradcem pro výživu a suplementaci, kdy jsem úspěšně zakončila intenzivní půlroční kurz. Tento kurz - od Kurzy atac - mě velice obohatil a dodal mi ještě větší, širší a komplexnější přehled o výživě a všech souvislostech vedoucích k spokojenému životu a zdravějšímu stravování.  Vlastními zkušenostmi jsem se přesvědčila, že všechno není jen o jídle, ale největší podíl je v naší hlavě a v souvislostech i psychosomatických příčin, stresu a v životním stylu. Více k tomuto tématu se dočtete ve výše zmíněném - článek na blogu kalorických tabulek a také články zde na mém blogu.

Zde jsou moje fotky od roku 2011 do současné doby.

JEZTE A HUBNĚTE 

 aneb jídlo je kámoš

ZDE MOJE JÍDELNÍ INSPIRACE 

V REDUKCI HMOTNOSTI SE DÁ JÍST "zdravěji" s dostatkem makro i mikro živin 

tedy  VÝŽIVNĚ A BEZ HLADOVĚNÍ


Taková a další jídla najdete v mém jídelníčku: